Jun 3, 2015

?

scena 1. draperii trase. birou gol, rezistent, negru. ca si parul ei. ca si gandurile lui. ca si tot in jur. respiratii sacadate topite in sex imaginar, anticipatie si batai accelerate de inima. un bust perfect gol, si o pizda perfect goala pe sub o rochie neagra. taie. repetitia s-a incheiat.

scena 2. o mana sigura o trage de par si perechea de ochi de vizavi se incordeaza intr o durere extatica. un sunet discret se aude dintre buze superioare umede, ale lui, un tipat ceva mai clar, dintre ale ei, cand i se striveste sanul. o musca pedepsindu i toate cuvintele gresite de mai devreme, si vrea sa o bata, pentru moment, impingandu se repetitiv in ea. taie. ne pregatim. 

scena 3. dupa cateva tentative esuate, mainile ei reusesc sa descheie si cureaua, si nasturii, zdrobind poate din greseala inceputul de erectie, din prea mult avant. avea o pizda flamanda, si se astepta la un festin pe cinste. isi desfacu picioarele si il trase aproapeinspre ea. un toc rebel i se agata de spate. taie. actiune

scena 4. ea se arcuia ca un resort pe birou, neputand sa si inchipuie de unde i venea laxitatea si lejeritatea cu care se contorsiona sub greutatea lui. el cauta cu mainile si gat, si buze, si sani, cu ochii inchisi de placere, sau deschisi, incruntati, cand atingea un punct dublu sensibil. coapsele il strangeau, pielea ii ardea. in jur era cald, si mai cald in ea. taie.

scena 5. o auzea cerand infundat violenta, si asta nu putea decat sa l enerveze si mai tare. ii facuse deja cateva vanatai, de ciuda erotica, pe corp. isi simtea ceafa arzand sub degetele ei. o auzea gemand infundat, si o opri de ceteva ori cu propria gura. taie.

scena 6. tremur. apa scursa. ochi inchisi.

si un pic de liniste.

pana la urmatoarea intalnire.

taie. 

4 comments:

Bestie said...

Bun de tot.

Steve Mills said...

STORY MY CUM MĂ ÎNTÂLNEAZĂ EXAMINAREA MEA EXTERIOR.

Numele meu este Sofia, vreau să le spun lumii cum am primit ajutor de la acest mare om care mi-a arătat o vrajă pentru a-mi întoarce sotul, numele său, Dr. Ogundele, și astăzi sunt fericit cu soțul meu din nou, soțul meu ma lăsat timp de 3 ani și a fost cu o altă femeie în timp ce sufeream în singurătate, cât de dureros. Frații și surorile mele acolo vă sfătuiesc astăzi, încercați să vă rezolvați problema vieții și să aveți o casă bună decât să suferiți în tăcere, i-am spus acestui om că voi împărtăși numele și informațiile de contact pe INTERNET, de aceea fac asta acum. el a adus înapoi soțul meu care a plecat timp de 3 ani în mai puțin de 24 de ore, este într-adevăr un om puternic, dr. Ogundele are puterea de a aduce pacea și fericirea vieții tale, el poate aduce și noroc, ajutor de orice fel cred și știu că Dr. Ogundele vă poate ajuta 100%. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogundeletempleofsolution@gmail.com. Pentru funcțiile WhatsApp și Viber: +27638836445.

Unknown said...

Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446

Unknown said...

Ai auzit de domnul Bubuza? Cea mai mare vraja care poate face toate lucrurile cu vraja sa puternica? Am căzut cu dragostea lui Ronny cu câțiva ani în urmă și relația noastră a fost frumos la limita pe care prietenii noștri erau geloși de noi. Acum două luni, Ronny a călătorit în Dubai pentru vacanță și când sa întors totul despre el sa schimbat și el mi-a încetat să mai sune și de fiecare dată când îl sun pe el, nu se ridică, așa că am mers la el acasă și l-am văzut sărutând o fată. Am plâns și m-am dus la casa prietenilor mei și mi-a povestit despre Lordul Bubuza, așa că i-am contactat pe Lordul Bubuza Via WhatsApp și i-am spus povestea mea și el a răspuns, am făcut tot ce mi-a spus și câteva ore mai târziu Ronny ma sunat și plânge eu să-l iert. el a venit la mine acasă îngenunchez plângând și cerându-mă să iert și să-l accept înapoi. Am făcut și astăzi trăim fericiți căsătoriți. Lordul Bubuza este un om al cuvântului său, el a ajutat o mulțime de oameni și el vă poate ajuta, de asemenea. Contactați-l pe Lordul Bubuza prin e-mail:: ( lordbubuzamiraclework@hotmail.com ) sau prin WhatsApp: (+1 505 569 0396 )..