Jan 20, 2009

caut ziua de ieri


stupid title!
stiu ca nu am sa ajung niciodata la unu saptezeci.stiu ca nu am sa ma dau anul asta cu fond de ten.stiu ca nu am sa schimb fusta de blugi out of fashion cu salvari fluturatori la 5 lei perechea.stiu ca o sa mi treaca o suta de sudokuri pe sub pix.stiu ca nu o sa se schimbe pana vineri playlistu din revenge.si pana in mai,playlistul meu.
cum sa te duci duminica in spital sa pandesti ce pacienti iti pica luni la examen?cum sa iti futi 20 de ani-i cu cartea de anatomie in mana,cu cafeaua pe dinti,cu parul bagat in gura?cum sa nu bei si sa nu tolerezi o manea?cati nu sunt prea plini de ei...cum sa nu faci sex 4 ani de zile pentru o promisiune?

1 comment:

Gabi G said...

cum sa nu faci sex 4 ani de zile pentru o promisiune?


asa de rau a decazut rasa umana?