Jan 19, 2009

De ce nu?

este chiar atat de greu de crezut ca o fata e bisexuala? suna "too good to be true"...
taraie-ma dupa tine in club,fa-ma sa plang si intreaba-ma ce fel de suc vreau.incearca sa te simti bine stiind ca persoana la care tii enorm are o jena in a se dixtra.ignora-i pe toti.in definitiv,au de la 27 de ani in sus,iar tu abia 20.pune-ma sa-ti explic de ce nu-mi gasesc locul si iti voi raspunde ca pupila mea e prea contractata si miscarile lascive ale belenutei in prag de maritis nu sunt ce imi doream de la o vineri seara.du-ma inapoi in Expirat sa beau si ultimul shot de tequilla!poate prind viermele...poate...
hai acasa,ca mi-e frig si miros a scrumiera.nu,nu ai voie sa ai si mai mult de un articol vestimentar pe tine.iar ai aprins lumina?nu vezi ca am cearcane?sa stii ca patura asta ma inteapa...de ce te cateri iar pe mine?ma doare,nu strange!
te iubesc,noapte buna!!
nu dormi?pai atunci...cred ca da...daca e inchisa usa.si lumina.dar da-l mai incet,ca dorm cei de dincolo.ma gadili!!termina!
okay,dar nu prea multe situri,ca platesc in plus.ti-am zis sa nu ma mai gadili!
ia-ma in brate chiar daca stau cu spatele la tine si saruta-ma pe umeri...

No comments: