Jan 20, 2009

sa pot sa strig si eu-Uite-o, e EA!


daca era nevoie de cineva sa-mi ataseze motorul de coccis,EA e.inspiranta,sincera,prea ocupata,prea impartita,prea agitata,imi ofera adrenalina pentru a intra in competitia sesiunii.
la naiba cu toate.un baiat si o fata.si eu la mijloc.nu e vorba de aceleasi trairi. pentru ca EA e pur si simplu o oglindire fidela a mea,in timp ce el o multitudine de piese de puzzle ce ma completeaza.pe EA sunt dispusa sa o inteleg,pentru EA sunt gata sa renunt la orgoliul meu monstru.pentru el sunt gata sa plang si sa mi cer scuze.
ceea ce ignor eu cu indarjire este istoria lor impreuna.nu mi l-am insusit ilegal,prin el am cunoscut-O.simt cuie in stomac cand mi-i imainez impreuna si pentru asta ma tin cu dintii de EA.a fost a lui,acum trebuie sa fie a mea.
as face fata mental vorbind la o reuniune in grup,dintr-un punct prea intim de vedere?
amadoua am beneficiat de te iubesc-uri de la el,amandoua l-am contemplat ca pe un zeu in momentele exploziv endorfinice,glazurand patul-sau umarul lui,sau taburetul...- in reverie.
history in the making.dupa mine...potopul de lacrimi?!

No comments: