Jan 13, 2009

M-am trezit devreme,draga zoso!

si pentru ca sunt o dezinteresata care nu se serveste cu facultate, deschid laptopul si surfez. din una in alta, dau peste un super scandal intre zoso si badea. incredibil cum arunca unii cu noroi,de-a dreptul...pur si simplu!
zoso...am auzit de el doar de la tv. face bani din bloguit cica. da' asta e ocupatie? deja imi e antipatic omul. din poze si din posturi. (hmm,se pare ca dobandesc limbaj din cerc inchis) am voie sa ma descarc aici?desigur,doar e blogul MEU! am apucat sa citesc si terms&conditions si se pare ca nu incalc nimic daca povestesc de pilda cum...marele blogfather este un tanar urat,cu aspect tocilaros-doar sta cu ochii beliti in laptop 8 ore pe zi,ca asta e serviciul lui. cum aceeasi vedeta virtuala afiseaza articole de 2 randuri, intr-un limbaj subtil-voit-ironic. sa ne demonstreze noua,peizanilor,ca bine mai sa citesti pe buda cand te trece constipatia Cartea de capatai a Rocherului modern,de unde inveti filozofii personale cu aer general,elevandu-ti astfel limbajul. mi se pare si ca pentru a-i ajunge la nas trebuie sa fii neaparat pozar,si sa stii ca supraexpunerea dauneaza grav epidermei. vai,dar ce buna sunt la jocuri de cuvinte!! last,but not least, macar pentru a lasa impresia ca ai o arie diversificata de interese,trebuie sa ai o "scula" -self-commercial- de calculator cu 1 TB de ram,asisderea hard.small boys and their toys...
imi doresc floricele si ghiocei,tafic si ranking,posturi si linkuri,pareri si opinii,imi doresc reclame la banci cu credite si cat mai multe aparitii pe gooooogle search.
imi doresc sa nu se prinda lumea de dezlanarea din scriere,si ma doare in genunchi de toate astea.pentru ca m am trezit pe stanga,mi-am facut adresa Gmail si cont Blogspot in doar 10 minute!pentru ca pot!

1 comment:

Anonymous said...

Cand am inceput sa scriu pe blogul meu sufeream de sindromul anti-emo...nu suportam teribilistii aia mici cu juma' de buletin...si m-am apucat sa scriu intr-un stil putin spre deloc ironic...
Dupa care am inceput sa scriu ganduri, si fara sa imi dau seama scriam al doilea volum de la "ROmanul adolescentului miop" [lol]
DE curand mi-am dat seama ca am suferit iarasi o mutatie si ciudat e ca incep sa nu mai gandesc profund ci mai...superificial&comercial...
Mnah...
Am patru adrese de email pe care le folosesc zilnic, cont pe diferite forumuri de discutii si "ma doare in genunchi" de scoala-fiindca invatam oricum numai tampenii acolo, la fiecare ora de engleza umilesc colegi si pe profa! de ce?! Fiindca pot! :>