Apr 22, 2009

Alter ego



Buna,ma numesc Denkamiko.Sunt jumatatea bolnava a imaginatiei cuiva preocupat de 100 de chestii in acelasi timp,deci sunt o sigma a non valorilor si defectelor.
Pentru inceput,traiesc cu aer,iaurt si banane,dar fast foodul e placerea vinovata a orelor de pauza pierdute cu facultatea.Da,am ajuns la facultate,si am de gand sa o termin.Nu am de gand insa sa profesez.Deep down,or maybe just a bit shallow, sunt o curva aspirationala.Visez sa fiu intretinuta,plimbata si masata pe talpi,gadilata la orgoliu si mintita cat mai magareste.
Sunt in stare sa inghit o duba de erori gramaticale si marlanii si accept lipsa de maniere cu stoicism,dar doar in teorie,ca nu m-am intalnit inca cu practica.
Sunt in zodia cotofenei siameze,trancanesc despre orice,dar uit cu o usurinta uimitoare date,fapte,informatii pretioase.Imi plac,in orice moment in timp, cam 5 tipi concomtent,iar din astia 5 am iluzia ca iubesc cel putin 3.M-as divide bactericeste doar ca sa fiu cu toti odata si sa schimb impresii cu mine.Ca alt partener mai interesant de discutii pe tema asta nu gasesc.
Sunt un compendiu de bancuri si nu imi mai place ciocolata.Niciodata nu am vazut primul episod al vreunui serial,si inca nu am gasit pe infofer ruta bucuresti-viena.Care cica exista.
Mi-am ros unghiile cu elan muncitoresc in copilarie,si acum am niste degete fine,scurte si subtiri,genul care lasa dare pe gat la strangulare.
Am un fetis pentru sandale si rochii de vara, dar am lipsit la toate cursurile de machiaj.Artistic,nu ma pricep la nimic,exceptand post impresionismul ultramodern-in pictura.Adica am vomitat odata la ora de desen.
Sunt maniaca alarmei de la mobil si imi plac jocurile potrivite unui iq de copil de maxim 12 ani,pentru ca imi baga adrenalina in jugulara.
Ar trebui sa ma duc la psiholog sau psihiatru,inca ma gandesc daca sa ii iau alfabetic sau nu.Sunt posesiva,geloasa,ingradesc libertatea amantului meu,in timp ce eu decretez ca trebuie sa beneficiez de incredere oarba din partea lui.
Cel mai mult imi doresc sa ma stavileasca cineva in amor.Sunt de o superficialitate profund repetata,si am sa imi fac bar acasa exclusiv pentru shoturi.
Am momente cand ma babesc si joc remi,iar mai nou,wist pe net.Imi place ca am un procent de 3-1,pierdute la castigate.
M-am casnicit alarmant de mult in ultima juma de an,iar azi am reusit sa sterg praful care se tot depunea de 3 luni.Nu e May inca, si inca trag speranta ca nu o sa imi schimb playlistul.
Tot imi doresc sa inventez ceva,o religie,un gen de muzica,o noua culoare sau cifra,dar creativitatea mea nu a dat roade pana acum.Poate am sa fac un stagiu de filozofie taoista in Himalaya,de unde,dupa intalnirea cu parosul om al zapezii am sa imi incep in sfarsit activitatea in PETA.Pentru a-l proteja pe uraciosul monstru.
Am momente cand ascult o muzica infecta egal balade rock,dar preferata mea ramane cea pe care poti sa te zbantui cand ai deja juma de canistra de alcool in bord.La bord, tot aia.
Pai,pe moment atat.Am sa ma mai laud daca ajung in viata inapoi din Vama.Hmmm, si nu cred ca ai si tu loc in cortul meu,desi e de 4 persoane.Ca imi aduc bautura de acasa,studenteste,desigur.
Zgarcita naibii...

1 comment:

IPond said...

Pentru prima data in vietisoara mea de cititor al articolelor tale m-am bucurat ca dupa niste multe zile ai postat si tu ceva nou, si nu orice, ci un articol bestial!!
Soooo....'gratz my friend.
Majusculele si virgulele fac bine la digestia textului si eu tot nu am inteles de ce ai divortat de ciocolata...
Desi corp adult esti un adolescent cu minte de copil..

P.S. eu inca mai joc cake mania:))

/*sunet de pachetel de naftalina in timp ce vorbesti la telefon in debara si vrei sa inchizi ca se apropie menajera si vrea sa ia o matura*/
/*end of transmission*/