Apr 1, 2009

Paranoid


...si cum stau eu prabusita pe jegul ala de scaun din metrou,pentru inca 20 de statii,de lene sa nu schimb la dristor,a venit zeul dupa-amiezii mele langa mine. Eu nush ce-i aia dragoste la prima vedere,da' cred ca m-au bufnit hormonii rau de tot,la o ora nepotrivita.ma uitam la el ca nesimtita simuland holbatul in gol,si-l analizam juma de metru patrat cu juma de metru patrat.
a trecut testul...avea pantofi neprafuiti sau nepatati,desi dimineata plouase.cre'ca a dormit pana la pranz,cand s-au uscat baltile.la vreo amantina cu sani blonzi.avea o camasa absolut neinteresanta,atat de sexy,atat de...el...asezonata la o geaca light de piele,ca o amintire a rebelinunii de acum cativa ani.probabil fost vamaiot.avea skittles albe in urechi si muzica gotica in playlist.si maini fine si un ceas demential.era genul meu exact atunci,la 4 pm.
cred ca l-am fixat cam insistent,s-a ridicat la iancului...ca sa nu coboare nici macar la muncii. si ca sa ma lase pe mine langa o...cum se cheama... casnica...urata...barbatoasa cu ceapa in sacosa care imprastia izuri de piata in cercul meu intim,in locul delicatesei parfumate de firma a lui.
arata a barbat.cred ca am sa renunt la obsesia imaginara pentru baieti si am sa cercetez mai in adanc problema masculinitatii implinite.
Te iubesc!!! pentru ca ai existat langa mine cand imi era mai greu,10 statii.

No comments: