Apr 25, 2009

Reminder

Sau note to self...MATURIZEAZA-TE DRACULUI ODATA! idioata infantila...
Am avut in seara asta doua revelatii filozofice.Prima,ca imi doresc sa fiu o scarba din categoria"foste iubite".Sa stau in coasta unei numite"actuale",asa cum imi stau mie pe cap o caruta de pizde.Prezente sau aspirationale.
Pretul platit pentru ca sunt atat de speciala in paranoia mea...
A doua iluminare-sunt mai buna de amanta,pentru ca sunt asa baietas cu masculii.Sunt fuck buddyul perfect.Nu vrei sa mai auzi de mine dupa,atata paguba-n ciuperci.Nu iti cer nici orgasme nimicitoare,nici sa imi platesti consumatia,sunt discreta si imi place sa imi bat joc de inocenta social numitor"actuale".Da,ma distrez bine de una singura.Am invatat si partea asta the hard way.Doar teoretic.
In 24 de ore am vrut sa ma despart de (?!?!) meu de 4 ori.O data am plecat sa dorm in alta camera,de 2 ori am vrut sa il trezesc sa il injur si o data am vrut sa ma imbrac,sa plec si sa nu ii raspund la telefon vreo 3 zile,asa,de vara.
Pacat ca trebuie sa isi ia niste lucruri de la mine,un drum in plus cu metroul.Mai astept o luna.Poate nu mor inca.
Ti-am zis ca eu nu cred ca apuc 25 de ani?

1 comment:

Anonymous said...

ca bine zici... maturizeaza-te dracului odata :)) eu unul inca mai astept sa te vad trecand de pubertate ;) pana una alta, nu faci decat sa iti bati joc de talentul tau, indiferent ca vb de sex, intelect sau alte cele :P dar deh, teribilismul in floare la domshoara B-) auguri