Apr 4, 2009

Frumusete pe muchie de ce?


Dude,lasa-ma. 90%din oameni sunt urati si 90% din astia sunt needucati.Ma rog,biiine,prosti.
Si eu am sani mici si inca vreo 3 complexe din astea fizice-mi-a ghicit odata un tip necunoscut in carti,a fost ezoteric. Da' eu n-am unghii din acrilat cu modele si par vopsit blond artificial-mama,ce ingrijita's eu, si viata mea nu e distrusa de faptul ca nasul meu e stramb...pentru ca e.(Asta e o problema inegalabila,serios.)
Si,draci,nu bocesc la tv din cauza asta,si nu-mi da nimeni de pomana o rinoplastie si bonus o liposuptie,ca eu sunt alergica la sport.Si nu-mi innoieste nimeni garderoba ca,vai,ce simpatica is eu,si ce poveste trista am.Vezi tu,sunt casierita la supermarket.Am trecut prin liceu ca rata prin apa,si m-am angajat,ca un an de studiu e un an pierdut de la facut bani.Si fizicul meu e atat de important la slujba,simt cum ma scaneaza laserul ala de citit preturi,si burta paznicului se uita stramb la mine,si pungile ecologice ma compatimesc si ceapa plange de durerea mea.Vai,as vrea...sa fiu..frumoasa...Nu,sunt frumoasa,as vrea sa am nasul frumos,un minunat guguloi in miezul fetei,delicat,perfect.
Stii,am aspiratii mari...cant sub dush seara cand ma intorc sictirita de la munca.E momentul meu cand sunt o stea,nu,o galaxie,stralucesc de la picaturile de apa de pe nasul meu...si imi aduc aminte de ce complex am.Si ma strecor ca o umbra langa sotul meu in pat,si nu ii dau voie sa ma reguleze cu lumina aprinsa.N-are decat sa-si imagineze dupa pipait ce forma de mandarina scofalcita au sanii mei,si dupa mirosul degetelor ce gel de dus mi-a parfumat pizda mai devreme.
Enough!Dupa ce ca imaginile sunt scarboase, o poveste din asta nu e destul de lacrimogena pentru mine.
Da' ma rog,eu n-am facut muie la toata televiziunea,nu merit sa am un cur mai mic.Cado'!

1 comment:

Anonymous said...

Vaaii! Esti fantastica... Voiam sa scriu mai demult despre emisiunea aia de toata jena dar mi-ai luat-o inainte. O sa scriu despre Tradati in dragoste:)))