Jul 16, 2009

Toata lumea e shme


Si macar daca ar fi originali in tentativa de a se da rotunzi...dar nu, ei se copiaza intre ei.
Nu e bine sa scrii hi5, se scrie hai cinci,de parca mistoul asta ieftin te-ar scote cu ceva din penumbra in care zaci,tampitule.Nu e google, e gugal, toata lumea e cocalar, toate fetele intr-o camasa mai roz cum am si eu, apropo, e o pizda ce merita crucificata.
Da' hai sictir, cu alte cuvinte.
Toata lumea cu blog e idioata daca nu e in top 50 sau ceva in genu.Tare preconceputi sunt cei din varf ca lumea vrea atentie prin ce scrie. Hai sictir inca o data.Eu imi vomit aici tot sufletul si toate ideile ca sa nu ajung la balamuc.Am fost in pragul colapsului de cateva ori.Nu pot urla in padurea baneasa, nu am unde sa fac box, iar de bocit mi se falfaie uneori. Prin urmare compun si creez,caci asta e catharsisul.Si daca marele x crede ca mie mi se scoala sfarcul stang cand vad 1 new comment-sau ceva in genu,se inseala.Cred ca ma sperie mai mult comentariile prin perspectiva faptului ca poate ar putea placea cuiva ce fac eu....and i do it so fucking wrong...

1 comment:

Andrei said...

Take it easy captain Ahab!
:*