Jan 29, 2012

camil. un oarecare

e dificil sa fac recenzii pieselor de teatru. dar camil a fost senzational. exceptand inceputul, cand niste dobitoci radeau ca niste capre, fara niciun motiv. dar stefan a reusit sa stranga dracii pe care mi i-am facut chiar si eu si sa ii reverse la momentul oportun.

piesa e scrisa de un tip de varsta mea. e savuroasa. una din replici, are 42 de ani si un cioc sexy m-a facut sa am o explozie de ras silentios, din respect.

camil povesteste despre vietile lui diferite cu cei 2 tati, mama, tipa pe care a sedus si abandonat-o, despre tipa mult prea frumoasa din viata lui. camil a facut o singura data dragoste, desi a futut 20 de gagici. aproape ca mi-e mila, ca nici eu n am facu-o de prea multe ori.

camil mi-a dat, la final, viata lui intr-o cutie: 5 perechi de ochelari, 5 personalitati diferite.

cred ca ma placea prin liceu...

bravo, stefan!

No comments: