Mar 1, 2009

ideeeaaaa?n-am ideee


ideea de baza?n am idee.n am sa modific postul asta oricat de agramat,aliterat sau cate litere ar lipsi.
ieri am fost la Ea.e indragostita.dupa o nargilea in vale e greu sa mai fumezi lenes pe soafa.si totusi am facut-o.m-a refuzat si pe mine.la plural,pe noi.nu ca ar fi contat ca eu sa fi fost acolo.pentru ei doi adica.prietenul meu,amantul meu,inceputul meu,altarul meul.Zeul meu.Alex...eu,doar a ta.incerc sa fiu cursiva

am mers stalkingly in expirat pentru o ora fara sa platesc taxa sau sa beau ginul pe post de tequillala.mai bine asa. e tare urat in the othert side.garderoba costa si dupa 4 am.afacere de 2 bani..infloritoare ca naiba.absinth+tequillala+bere sparta dupa jumate de volum baut+apa plata-ca fata care se fatzaia langa un arabete langa mine.si ma impiedica sa ma frec eu de ea.am sa o ucid.data viitoare cand o vad o ucid.daca o recunosc.
sa spieonezi e treaba grea, m-am simtit vulturioaca la oua vreo ora.cu ochii pe el si camasa lui dungata gay-ish cu rosu si alb.o ora de expirat E DE AJUNs PENTRU SAMBATA SEaRA.oricum stiu ca recuperez maine...
INGLOband 2 posturi in 1ul,azi am fost la bairam.frumos.da' dansati oameni buni,colegi de suflet aMICI DE PAHAr SI MAnELARI DE OCAZIE.niet.confesiuni feminine langa un corrido nu fac bine la imagine.care imagine?emo girl la 20j de ani cu crieon intins de lispa de demachiant
fum si pneumonie la pachet inseamna ca e geamul deschis.deh,casa de nefumatori.futu-va sa va fut de geam...pupu-va sa va pup de dragi ce-mi sunteti...
taxiul il platesc eu de data asta.fara revenge.revenge data viitoare.si cu ioana.care s-a vopsit pe ascuns ...
El doarme.bebe mic si vulnerabil...fara lenjerie sau tricou.eu fara prejudecati sau tigari.el sa fie sanatos.si apoi eu

No comments: