Mar 2, 2009

180 inapoi




am facut un pact semi stupid cu mine insami.si un pariu cu Ea.am pierdut oricum in ambele cazuri.
daca sunt draguta,cuminte,docila,ca in ultimele 2 zile,nu-i vorba,atmosfera e mult mai destinsa,simti hormonii fericirii in aer,si nici nu injur birjareste.unde mai pui ca nu trancanesc la pereti cat el s-ar inchide in camera izolata fonic din mintea lui.
totusi,...e prea cute pentru mine.si totusi,parca as impinge limita sa vad cat supot pana sa mi se faca scarba de mine.sper ca nu sunt pe punctul de a-mi incalca ideile mai mult sau mai putin auto-impuse.daca e ceva in care excelez,asta e.imi infig o idee in cap,o repet,o reiau,o fixez,si ma acomodez cu ea.ca ei doi sa se sarute nu mi se mai pare brusc aberant...nu ca ar fi fost vreodata.m-ar amuza si as juca-la dublu-,tachinandu-L si furand-O pentru mine.
am ramas la dulcegarii fructozice.2 zile.3's the lucky number?sa fie oare azi ziua cand am sa ma plictisesc de harmony si am sa redevin mult indiferenta?deja am incercuit in calendarul de pe telefon ziua de joi...cu al 6lea simt lipsa,prezic oricum ca o sa fie scandal.ca la noi nu se poate altfel.
construindu-mi suprarealist propria teorie despre dragoste,decretez ca se poate face pauza nu in sentimentul in sine,...ci in atentia acordata perpetuarii lui.

1 comment:

lorelei said...

Mi-am amintit de ce am sunat. Guilty as charge.