Mar 20, 2009

Shout,let it out!


Ti-am incalcat petrecerea de banchet,stiu.Dar a fost un fel de egalizare,caci si tu ai asistat la al meu. Iti tin minte camasa aia adorabila...si daca ma chinui putin,si parfumul...
Nu am putut sa ii permit unei oarecare pupeze sa vina si sa-mi explice ea mie,medicinista pana-n maduva non hematogena,ce caldura emana zona ta infra abdominala in timpul dansului lasciv cu dumneaei. Asa ca m-am infipt in pleata blonda si creata a dansei, si am tavalit-o pe jos. Era atat de convinsa pe puterea ei de seductie asupra ta,deci in infatuarea ei,gresea,incat trebuia pedepsita de zeita de mine.Am castigat,argumentul final fiind ca imi va face o placere nebuna sa o regulez in scena aia de lesbianism platita cu 1000 de euro.Exact asa,ea jos,eu deasupra,strivind-o. Saraca,s-a facut mica, vulva excitata i s-a uscat,a inceput sa planga.Dar eu vorbeam serios...si ea stia asta.
Amicul tau imbracat ca un chelner needucat putea sa-si tina si el gura,eu nu permit dreptul la exprimare oamenilor pe fata carora nu citesc vreo urma de inteligenta.Mi-a subminat autoritatea cocotata pe tocuri,iar eu m-am minunat intr-atat,incat vinul meu rosu,sec,s-a labartat pe camasa lui de un alb muncitoresc.As fi turnat rapid sampanie blanca pe deasupra,dar faceam risipa deja.Am preferat sa iau un gat de alcool si sa plec cu sticla cu tot.Sa tipe ca lupul la luna plina,dupa fundul meu neinteresat.
Iar tu...TU!...Tu ai sa-mi faci vantaie pe brat,si stii asta!Da-mi drumul,caci altfel as deveni prea excitata de atitudinea ta hotarata,nu prea des intalnita la tine.Mmmmm, imi place...
CUM ai putut sa rupi bonurile alea de masa?Deja sunt iritata,parul incepe sa o ia razna,injuriile mele ascensioneaza in decibeli,tu stai impasibil.Mai ramanea sa-mi dai un sarut din ala holywoodian,dar nu era vorba de atractie acolo,ci de nervi.Ai mei,ai tai,ai nostri.Eu simteam gelozia mea, si pe a ta in acelasi timp.
Noroc de cercul de privitoare tricotante,altfel nu m-as fi prins ca te vreau ca nebuna. Desi refuz sa mai cred in asta,se pare ca din exterior eu eman un fel de fum pe urechi cand sunt cu tine. In forma de inimioare rosii.Inimioarele fiind niste inimi morfologic-umane mai mici.
Bine ca ti-a tras un batz babaciunea aia,altfel nu ai fi recunosut in veci ca inca tii la mine.Daca doar cu durere te trezesti la realitate,eu am acasa un raft de lumanari,si un epilator electric.Iar unghiile imi cresc relativ rapid.Ce-o sa mai recunosti dupa aia ca sunt mai,mai!MAI!!! decat orice blonda virgina...

Sunt o mitomana,si stiu ca m-ai dorit candva

1 comment:

lorelei said...

Ce mi-a placut. cel ma bun dupa gustul meu posac. Ma inclin.