Mar 17, 2009

Yes I am!


cred ca n-o sa mai tin lista de iesiri si socializari,ca nu-mi mai aduc aminte daca saptamana trecuta am facut ceva....dar sigur am facut...
si saptamana asta la fel.uneori mi se acreste-o fi de la lamaie? uneori mi-e cald,uneori ma trezesc cu gatul umflat ca am stat sub aeru' conditionat sa ma usuc. ce copil destept!!!
dupa numarul de vanatai cu care ma intorc acasa imi dau seama...mmm,azi am fost in 2 locuri,uite,asta e facuta la un colt de masa...pe cand asta e de la basul ala cat casa. si aici m-a strans un gigel anonim de triceps ca sa isi faca loc pana la pizda aia oxigenata.
yes,si uneori imi pare rau.ca tocurile si rochiile frumoase,dar pentru banchet,au vazut analele expiratului. or,in christian words...SACRILEGIU!
nu sunt alcoolica pentru ca nu ma extrag cu forcepsul dintr-un bar pe la miezul zilei.si nici singura nu inchin.nu ma refugiez,nu,nu,nu.
si nici n-am nevoie de el sa imi fac curaj sa flirtez cu uratii,superbi de altfel,in lumina laserului.si sa ii las sa ma pipaie pe coapse,3 odata,pai,ce?...eu sunt fata unui singur mascul?si balenuta nimanui.
si dupa ce in saptamana de dupa imi spun ca nu mai vreau!!!weekendul asta decat sa shed lesinata in pat si sa ma uit la vre-un horror...de preferinta lipita de un deltoid masculin adjudecat...cu scented cones in ghiveciul de flori...si french salad in frigider...joi ma apuca mancarimea.si vineri trebuie sa ma scarpin.

devin mai flexibila pe saptamana ce trece.si nici febra musculara la coapse nu mai am.da,deci vinul casei,te rog...alb,demi sec,stii tu ;)

No comments: